niedziela, 8 grudnia 2013

Zimowa Biebrza 1

Witam!
Mróz, śnieg, łosie w sosnowym lesie - to początek grudnia, a już jak prawdziwa biebrzańska zima.
Na początek trochę widoczków:








 Na koniec - czekoladowy tułów między sosnami...


...a potem dobrze znajoma gęba (nie podchodziłem blisko, nie warto).


Do łosi jeszcze powrócimy. A tu jeszcze gatunek, na który czekałem od dawna - srokosz! Nie było wielkich szans, żeby dokładnie pofotografować. Zniknął tak szybko jak się pojawił. Szkoda. Ale pewnie jeszcze się spotkamy tej zimy. Nie odpuszczam!


Pozdrawiam! Adam.

1 komentarz:

  1. Adamie, przejrzałam całego bloga! Jest super! Robisz cudne zdjęcia i umiesz podpatrzyć przyrodę w znakomity sposób, chętnie dołączyłabym do Twojego bloga, podpatrywała, ale nie masz listy obserwujących. Jeśli nie chcesz takiej listy, to w inny sposób zajrzę do Ciebie:) Bardzo ładnie opisujesz zdjęcia, ta pleśń w dyni to....aż mnie zatkało! Macro też Ci wychodzi:) Pięknie mieć taką pasję i to w tak młodym wieku, to bardzo budujące i chwalę Cię!!!!
    Mam wnuka 2 lata starszego od Ciebie, tez pasjonat zdjęć, on z kolei lubi fotografować kwiaty i właśnie macro, niestety nie ma bloga, a szkoda. Ma swoją stronę na F:) Jeżeli chciałbyś rozpropagować Swojego bloga wśród takich pasjonatów jak Ty i ja, to podpowiadam: odwiedzaj takie strony, podpisuj się Swoim profilem na Google czyli wybierasz konto Google, a nie anonimowy, czyli Adam....., dołączaj do witryn jako obserwujący i zapraszaj do Siebie, jak to zrobiłeś u mnie:) A masz się czym pochwalić! Na prawdę:)
    Ja na pewno będę Cię obserwowała, jestem zafascynowana Twoim pisaniem i zdjęciami, lubię Biebrzę i zazdroszczę spływu kajakowego! Pozdrawiam Ania
    Życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, aby Twoja pasja jeszcze bardziej sie rozwinęła:) Pa

    OdpowiedzUsuń

Z miłą chęcią przeczytam komentarz