poniedziałek, 30 czerwca 2014

Pracowity czerwiec

Witam!
Wiem, że dawno nic nie zamieściłem, ale wiecie jak to jest - czerwiec w szkole i różne inne sprawy.
No i jak jestem w terenie, to nie przy komputerze.
A działo się bardzo wiele! I teraz wakacje - mało będzie czasu na własną stronę.

Miałem okazję używać nowego obiektywu (stary, czyli używany, ale dla mnie nowy). 
Zobaczcie co z tego wyszło:


Gąsiorki już były na mojej stronie, ale bardzo je lubię.


Sporo było młodych ptaków.


Samce pilnowały swojego terenu.


Młody remiz!


A to już zdjęcia z działek.


Szpaczydło.


Szczygieł.


No i wszędobylskie mazurki.


Strażnik płotu!


Wiecie co to za ptak?



A ten pan niestety robi sporo zamieszania wśród ptaków.



PS Pozdrawiam Damiana, który przypomniał mi o prowadzeniu strony! Dzięki!
PS 2 Wyjeżdżam i nie wiem czy uda się zamieścić więcej zdjęć - mam naprawdę dużo!
PS 3 Obiektyw mi wysiadł... Nie wiem co dalej.

Miłych wakacji!

2 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia! To ten nowy obiektyw wysiadł? Mam nadzieję, że wszystko z nim będzie ok, bo zdjęcia rewelacja! Miłych wakacji!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za pozdrowienia, widziałem, że działasz prężnie na awibazie :)

    Pozdrawiam, udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń

Z miłą chęcią przeczytam komentarz