sobota, 4 października 2014

Ruchome górki

Witam!

Szedłem dziś przez bagienną łąkę, a za mną Tata z Siostrą. W pewnym momencie zaczęli mi pokazywać jakieś dziwne znaki...


 Rozejrzałem się i zobaczyłem jakąś górkę - jakby z piasku.


"O kurczę, to się rusza..."
Zdjęcia robiłem dopiero, gdy wycofałem się szybko!


Udało się je poobserwować zza krzaków - ten z prawej akurat się drapał.


A tu lekceważenie fotografa.


Na jednym z nich widoczne były jeszcze paski.


Całuski?


Takie sytuacje mogą być niebezpieczne. Nie wiadomo co mogą zrobić dzikie zwierzaki. Te pewnie słyszały "strzały" z aparatu, ale nie uciekły jednak! Udało nam się wycofać.


Odeszliśmy po cichu, a one dalej buchtowały w bagiennej łące. Przeszły w miejsce, w którym staliśmy przed chwilą.


Jeszcze zagadka - znalezione na łące. Dla mnie to bardzo ważny ślad.


Jeśli ktoś ma jakiś pomysł co to jest, proszę o komentarze.
Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Ja kiedyś wpadłem w dzień na legowisko dzików, one zaczęły uciekać i ja też :-) spokojnie można je obserwować nie powinny zaatakować :-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Z miłą chęcią przeczytam komentarz