niedziela, 2 lutego 2014

Sarny - trudny temat

Dzień dobry! 
Ostatnio udało mi się zrobić trochę zdjęć sarnom. Nie jest to łatwa sprawa.


 Zimą łatwo je zobaczyć na polach. Szkoda tylko, że trudno znaleźć pole bez np. słupów elektrycznych.


Wystarczy chwila i sarny odwracają się do ucieczki.


Dopiero na zdjęciu zobaczyłem jak stroszą białą sierść pod ogonami kiedy są zdenerwowane.

 

Śniegu nie ma aż tak dużo, ale sarny i tak muszą kopać kopytami żeby wyciągnąć coś do zjedzenia.


No i już mnie zobaczył...


...i zwiewa.


W terenie nie wiedziałem że to koziołek. Poroża przecież nie ma.


No, ale na zdjęciu widać brązowy "pędzelek" pod brzuchem. 

Dużo się udało, chociaż warunki nie były łatwe. Pewnie dużo trudniej będzie z sarnami w lesie. Czekam na okazję.

Pozdrawiam!


4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia:D A może jakieś jeszcze opowieści?
    podobny blog prowadzę:D obserwuje
    www.rzemlik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladne! Mnie też czasem udaje się pstryknąć zdjęcie sarenkom. Ostatnio na spacerze mój pies znalazł kawałek nóżki z kopytkiem. Jakiś drapieżnik musiał napaść na małą sarenkę:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Howdy just wanted to give you a quick heads up and let you know a few of the images aren't loading properly.
    I'm not sure why but I think its a linking issue.
    I've tried it in two different web browsers and both show the same results.


    Have a look at my web-site; unlock iphone ios 7.0.5

    OdpowiedzUsuń
  4. mega jest naprawde radze wam to obejrzeć

    OdpowiedzUsuń

Z miłą chęcią przeczytam komentarz